Literatura şi cititorii ei
Dragi colegi,
Redacţia revistei Apostrof vă invită cu drag să răspundeţi la următoarele întrebări:
1. Care a fost „destinul“ de piaţă al celui mai recent volum publicat? Poate fi cumpărat din librării din diferite zone geografice ale ţării? Ce obstacole apar pe culoarul labirintic editură – librărie?
2. Astăzi, internetul este o sursă sigură de aprovizionare cu carte. În ce măsură acesta reprezintă soluţia mult visată de autor pentru a-şi face cunoscute şi vândute lucrările?
3. Târgurile de carte se bucură, încă, de succes de public. Publicitatea editorială realizată aici este suficientă pentru ca amatorii de lectură să ia cunoştinţă de sutele de titluri care apar anual?
4. Aveţi vreo sugestie concretă prin care drumul cărţii de la autor la cititor să depăşească impasul în care se află?
5. Se vorbeşte insistent despre inteligenţa artificială şi despre capacitatea ei de a crea. În faţa acestei concurenţe, cum vă simţiţi? (Radu Constantinescu)