CAFÉ APOSTROF
Scrisul e un loc al singurătăţii
PREMIILE REVISTEI APOSTROF 2024
PUNCTE DE REPER
Mircea Moţ, Recitind romanul Mitrea Cocor
Cristian Vasile, Un „turn de fildeş“ în comunism?
Dan Gulea, Un secol luminos de poezie
PROZĂ
Angela Martin, O chema Adina
Hanna Bota, Să spui sau să nu spui
CRONICĂ LITERARĂ
Iulian Boldea, Schiţe pentru un autoportret
POEZIE
IN MEMORIAM GABRIELA MELINESCU
Ion Pop, „Frumoasă ca umbra unei idei“
VIAŢA ÎN REŢEA
Mihnea Măruţă, Unde ne mai putem ascunde?
CARTEA DE TEATRU
Alexandra Felseghi, Ciulei şi spectrul Tatălui. O psihobiografie
Andrei Măjeri, In dubio pro reo
JURNAL DE CĂRŢI
Ion Bogdan Lefter, Din nou Joyce şi-un pic Cohen
DOSAR
George Coşbuc
Ioan Pintea, Corespondenţă Coşbuc
SUB LUPA MEMORIEI
Vladimir Tismăneanu, Undele de şoc ale Revoluţiei Maghiare
ANCHETĂ APOSTROF
Succesul şi (sau) valoarea? (I)
CU OCHIUL LIBER
Radu Constantinescu, Supărările blândului polemist
Constantin Cubleşan, „Te laud şi te cânt, firule de iarbă“
Ştefan Melancu, O pledoarie pentru feminitate
BIBLIOTECI ÎN AER LIBER
Kosztolányi Dezső (Prezentare şi traducere de Kocsis Francisko)