CAFÉ APOSTROF
EDITORIAL
Marta Petreu: Mîna care ne face semne
PUNCTE DE REPER
Ion Buzaşi: Teodor Murăşanu
Mircea Tomuş: Arta strategiilor narative
CU OCHIUL LIBER
Eugenia Sarvari: Despre Vlad Mugur
Cristian Vasile: Artele monumentale decorative
Dan Gulea: Proza lungă a criticii
Mihaela Mudure: Fanariotizând
Oliviu Crâznic: Trei veacuri în Insula Erudiţiei
Constantin Cubleşan: Conştiinţa patetică a vremii
Mircea Moţ: Dincolo de ceaţă
JURNAL DE CĂRŢI
Ion Bogdan Lefter: Anglistice şi americanistice
REPORTAJ
Ştefan Bolea: „Descriptio Moldaviae“
CRONICA LITERARĂ
Iulian Boldea: Litanii bufone
IEŞIT DIN TIPAR
Mirela Nagâţ: În gama minoră
PROZĂ
Icu Crăciun: Salvatorii şi Hera
DOSAR: VIRGIL TEODORESCU
Petrişor Militaru: Eros suprarealist într-un decor gotic
ANCHETA APOSTROF. ORA PERFECTĂ
ARHIVA ‚A‘
Stiloul folosit de Alexandru Vaida Voevod la semnarea Păcii de la Paris (Foto: Alice Valeria Micu)
CALENDAR
ESEU
Iulian-Emil Coţofană: Chemarea lui I.
BIBLIOTECI ÎN AER LIBER
Aleksandr Blok (traducere de Leo Butnaru)